În medie un departament petrece până la 15% din timpul lor pentru rezolvarea problemelor legate de imprimante și multifuncționale.
Dacă aveți imprimante proprii, sigur vă vă confruntați cu sarcina neplăcută de a găsi, comanda și înlocui cartușele corespunzătoare sau de a găsi instrucțiuni pe internet atunci când imprimanta „blochează”.
Toate acestea, aduc costuri suplimentare și, cel mai important, necesită timp deja limitat.
Pentru eficientizarea proceselor în companii, organizații, instituții de învățământ, tipărirea trebuie să fie gestionată cât mai eficient. Cu toate acestea, multe persoane încă neglijează importanța unei abordări sănătoase pentru gestionarea imprimantelor și multifuncționaleor.
Imprimantele au nevoie de întreținere regulată și de bună calitate, mai ales când vine vorba de probleme cu driverele, compatibilitatea software sau alte probleme cu imprimarea și scanarea.
Problemele de tipărire nu ar trebui să fie prioritatea dvs. Permiteți experților Optiprint să aibă grijă de tot și vă folosiți timpul mai înțelept, dedicat afacerii dvs.