În compania dvs. cu siguranță folosiți cel puțin un multifuncțional. Dar v-ați întrebat vreodată de cât timp și efort este nevoie pentru a-l gestiona corect ? Chiar dacă aceasta este închiriat? De la tehnicieni de service responsabili pentru întreținere, piese și reparații, instalare, programare și actualizări, până la achiziționarea de cartușe și hârtie de imprimare. În consecință, se pierde mult timp și este prea costisitoare pentru compania sau persoana care trebuie să se asigure că multifuncționalul funcționează fără probleme.
Pentru a oferi o experiență de utilizare plăcută și ușoară pentru tipărirea color, la Optiprint am dezvoltat o soluție care oferă mai mult decât închirierea unui multifuncțional color.
Management integrat al serviciilor de tipărire – soluția Optiprint
Serviciile de tipărire monitorizate (MPS) sunt o combinație de servicii și soluții personalizate în scopul optimizării și monitorizării activităților de tipărire în companie. Cu acest serviciu îmbunătățim experiența utilizatorului și producem economii prin optimizarea dispozitivelor instalate în fiecare departament al companiei. Serviciul include estimarea și optimizarea consumului de imprimare, instalarea și întreținerea hardware-ului și a materialelor conexe.
La Optiprint, oferim o gestionare completă a serviciilor, incluzând întreținerea multifuncționalului, toate piesele de schimb și un cartuș de cerneală tot timplu plin . Serviciul mai include asistență completă, rezolvare tehnică imediată remote și un service receptiv care rezolvă problemele în aceeași zi, în majoritatea cazurilor. Opțional, clienții pot comanda hârtie de imprimare de foarte bună calitate de la noi.
Optimizarea print-ului prin grija utilizării sale
Scopul serviciilor de tipărire gestionate este optimizarea tipăririi și ușurința în utilizare. Optimizarea este concepută astfel încât fiecare multifuncțional atribuit unui departament din companie să funcționeze la potențial maxim. În funcție de cerințele de imprimare, scanare și copiere, instalăm cel mai potrivit dispozitiv pentru departamentul dumneavoastră. Acesta este utilizat la maximum și costul utilizării acestuia este ajustat în consecință.
Cum funcționează cu adevărat gestionarea serviciilor de imprimare?
Când vizităm o companie, evaluăm utilizarea imprimantelor sau a dispozitivelor multifuncționale ce sunt utilizate. Pe baza informațiilor pe care le obținem din rețeaua la care sunt conectate, evaluăm consumul de imprimare din companie. La nivelul fiecărui departament, evaluăm apoi necesitățile de tipărire. Realizăm o schemă optimă a imprimantelor sau dispozitivelor multifuncționale selectate pe departamente și le redistribuim în funcție de consum. Această abordare evită instalarea multifuncționalelor a căror funcționalitate nu este exploatată. Deși acest lucru asigură o tipărire fără griji, compania plătește în mod realist doar atât cât are nevoie și cât folosește imprimantele.
Un serviciu pentru o productivitate mai mare în companie
Serviciile de tipărire gestionate sporesc eficiența companiei, deoarece țintesc utilizarea eficientă a resurselor companiei. Cea mai mare valoare adăugată este conveniența și lipsa de stres în utilizarea sa. Serviciul de tipărire gestionat scutește compania de toate obligațiile asociate cu echipamentul în sine și utilizarea acestuia. Angajații sunt scutiți astfel de achizițiile planificate de cartușe, existând un cartuș color infinit inclus în închirierea imprimantei. Aceștia evită astfel costurile de reparație, achiziționarea pieselor de schimb și întreținerea. Toate acestea contribuie la economii semnificative de timp și resurse, precum și la o eficiență sporită în companie. Prin urmare, angajații pot fi pe deplin dedicați muncii lor. Compania își planifică în avans costurile de tipărire, care sunt prestabilite lunar, la un preț fix.